Busra2013 Eveeet sikayetleriniz neler😂😂moral lazim😂perisanim nasil gidiyor hamilelik cinsiyetler ogrenildimi kilo aldinizmi ne durumdasiniz hepsini yazin😂
Annekuzusu06666 Busra2013 ayy bizde 14 haftaya girdik ama nasıl girdik 🤣kasık ağrısı desen var sık ısrara çıkma kramplar daha ne deyimki
Annekuzusu06666 Busra2013 cinsiyet konusuna gelince tabiki öğrenemedik cumartesi kontrol var bi kız dediler bi yüzde yetmiş erkek cumartesi kesin söylerim dedi
Gizem1504 Busra2013 16 hafta olurmu 🤭😅 iyiyim çok şükür su içmekten wc ile kanka olma dışında sorun yok 2 kg aldım kızım vardı oğlum olacak🫠
Tubaaslnkzl Busra2013 16+5 haftalığım 7 kilo aldım maalesef:((( ilk günden beri sık idrara çıkma soğandan tiksinme koku hassasiyeti ve son zamanlarda mide yanması bununla beraber bulantı baş dönmesi oluyor 🥺
Busra2013 Annekuzusu06666 kiz bunlar bendede var sık idrara cikiyorum fln bunlar hicbisi😂😂carpintim var iki yurusem kalbim azgimda nefes nefese kaliom panik atagim var bu seferde kuruyorum kuruyorum dahada kotu oluyorum yemek yesem hemen sisiyorum midem sertlesiyor nefesimi daraltiyor :(
Hurit Ben 14+2 yim 🙂 bulantılarım devam ediyor, çok aç hıssedıyorum akşam oluyor yemeği hazırlarken kokulardan doyuyorum ve hiçbişey yemek istemıyorum, hamıle kaldığım kilo ile aynıyım şuan sende durumlar nedir ☺️ cinsiyeti öğrendin miii
Busra2013 Hurit yok daha cinsiyet ogrenmedik benim bulanti 9 haftada bitti ama keske bulanti olsa ya sik idrara cikiyorum kalbîm surekli hizli iki yurusem nefes nefeseyim korkuyorum:(
Busra2013 Gizem1504 masallah allah sag salim kucagina almayi nasip etsin bizim daha cinsiyet beli degil benimde bir kizim var oglum olsun istiyorum ama bakalim😂saglikli olsunda
Hurit Busra2013 evet bende sık sık çıkıyorum tuvalete bebek büyüdükçe karnımdan ağrılar oluyordu o geçti şükür ☺️ doktorum 12. Haftada kız demişti bugün tekrar gittik net bir şekilde görünüyor kız dedi ☺️ sen kaç kilo aldın bu zaman a kadar
deryakrgz 15+2 yim 2.5 kg aldım. Cinsiyet için kıza benziyor,bir hafta sonra gel tekrar bakalım denildi. Bide kilosunu söylediler mi sizlere 🙄
Tubaaslnkzl Busra2013 bende plesanta previa oluştuğu için çok bir iş yapmıyordum yiyip yatıyordum açkçası. Plesanta yukarıya çıkmaya başlayınca iş yapmaya başlayacağım inşallah harcinde bazen süpürüp mutfağı topladığımda belim çok ağrıyordu ertesi güne kadar ağrısını çekiyordum ama nefes nefes iş yaptığımda değilde yürüdüğümde oluyordu
vaveylamom Busra2013 iki iş yapsam kollarımda derman kalmıyor 14 +1 tuvalete gelirsek bez bağlıycam artık dkskks WC ye gitmekten bıktım