Zahideftm Sancı su hiç bir şey yok sadece çok baskı var tuvaletim de çok geliyor ama gidince az tabi doktora söylemeye gerek var mı acaba
Bulutseveer Zahideftm benim de sizin gibi sürekli değil ama baskı var söyledim doktoruma sancım da çıkmadı ntsde açılmam da yok.. yani bununla ilgili ekstra bi şey söylemedi doktorum.
defne1seymacal Bende aynı durumu yaşıyorum bebeğim başından beri çok aşağıda 38+1 olduk kasıklarımda ve vajinamda çok baskı var doktora söylediğimde bu istediğimiz bişey doğum başlaması için dedi