Mervesp Kızlar dün ve bugün kaset test yaptım üsteki bugün altaki dündü daha silik geldi bana sizce de öyle mi
dilaradoyan Mervesp beta verip dönüp kaset test yapılmasının mantığı nedir merak ediyorum hiç yapmadım
Nazli_3009 Mervesp alttaki baya kurumuş yeni yaptığınız da kuruyunca aynı şekil olur bence beta takibini kan ile yapın testlerin beta algılama referansları farklı
Nazli_3009 Mervesp bence boşuna hiç stres olma 2 günde iki katı artacak şekilde hesapla 3 bin falan olunca da doktora git hangi güne denk geliyorsa artık
Mervesp Nazli_3009 evet aslında boşu boşuma yapıyorum yarın bi kan verip rahatlamak istiyorum Allahın izniyle beta o zaman 300 400 civarı gelmesi lazım inşallah gelir
Nazli_3009 Mervesp gelir gelir haftaya veya lekelenme falan yaşamazsan 2 hafta sonra git keseyi bebeği tek seferde görürsün daha iyi olur
Mervesp dilaradoyan bende sizin bu neden sorduğunuz merak ettim illa cevap vermek zorunda değilsiniz iyi günler
dilaradoyan Mervesp merak ettim gerçekten sebebini bilmediğim için sormuştum aslında. Teşekkür ederim