tsmutter Busetacir 33.haftada yanlış hatırlamıyorsam aynı şeyi yaşadım bana da aynı şeyleri dediler ama pijamam falan epeyi ıslaktı yani bence suydu ama açılmam falan yoktu benim de. Neyse geçmiş olsun diyelim sağlıkla gelsin inşallah
Fatma2133 Bugün benimde başıma aynısı geldi bi anda ıslamdığımı hissettim idrara sıkışık filan da değildim sancım filan olmayınca gitmedim artık hastaneye ama çok şaşırdım normalde sıkışık okunca hapşırınca filan kaçıyor bu ilk kez oldu
Busetacir Babyloadinggg evet ben de onun için dua ediyorum. İnşallah sancı ile başlar doğumlarımız😊🙏🏼
tsmutter Minyonannecik normal vajinal muayene ettikten sonra bir kulak çubuğu gibi bir şeyin elinde olduğunu gördüm yani farketmedim bile, yanlış biliyorsam bilen beni düzeltsin