Busra032
Ben geçen hafta oldum yeni gelen aşıdan tetanoz ve boğmacalı ilk doz, kendi doktorum olmanı öneririm eskiden ücretliydi fakat artık bakanlık tarafından karşılanıyor dedi aynı gün sağlık ocağına gidip o aşıdan oldum 2.doz için 1 ay sonra gidicem