newmommmyy2 ben de beyaz akıntının normal olduğunu düşünerek hiç bahsetmemiştim doktoruma. Geçen hafta laf arasında beyaz akıntı dedim alttan muayene etti ve resmen kaşıkla mantar kazıdı içimden o kadar ilerletmişim. Borik asit içeren vajinal duş ve fitil kullanıyorum 1 haftadır. Yeni yeni azalma var. Doğuma da az kaldı, doğum esnasında bebeğe bulaşma riski de oldukça fazlaymış maalesef