Edafmo Tekrar merhaba kızlar🌸 İlk doğumumda çok kanamam olmamıştı. Elimde 4 adet depend var. Artı olarak depend ya da lohusa pedi almalı mıyım ya da normal hijyenik ped yeterli olur mu? Yine kanamam az mı olur çok mu bilemiyorum kafam karıştı
Edafmo Mrvemr3449 yani yanıma alsam bir iki depend evde de kalanı yeter dimi? Bana da yeter gibi geliyor ya şüphedeyim
Edafmo Leyli44 yanıma depend alıcam iki tane, evde de 2 tane kalmış olacak yeter gibi geliyor ama emin olamadım