Merida06 Kızlar ben daha önce de yazmıştım size 8+3 gebelik iki kese var ama biri hala boş bu saatten sonra oluşur mu sizce etrafınızda yaşayan var mı bu durumu ? doktor 11.hafta ikili tarama için gün verdi bir şey demedi ne yapmalıyım bilmiyorum
lavin2121 Merida06 benimde böyledi ilk gebeliğimde 2 kese birinde tek bebek vardı 2.cisinde de bebek oluşmuştu kalp atımı yoktu kızım doğdu diğer kesede kanama ile gitmişti
Merida06 lavin2121 ya ben de çok şaşkınım kesenin biri boş hala 8+3 acaba oluşur mu bu saatten sonra sizin kaç hafta da belli olmuştu
lavin2121 Merida06 7 hafta da belli olmuştu 2 kesede oluşup oluşmucagını da doktorun söylemesi lagzım canm yani boş olan oluşmucak vücuttan leke şeklinde atılıcak 🌸
Ozlmm5 Merida06 2. Kese boş olduğunda eriyip vücuttan atılıyor diye duydum eşimin akrabasında da aynısı olmuş boş olan atılacak demiş doktor öyle de olmuş
Merida06 lavin2121 doktorlar hiç bilgi vermiyor 2 farklı hastaneye gittim ilgilenmiyorlar ki çok endişeliyim
Merida06 Ozlmm5 umarım öyle olur bugün başka bir doktora gittim oda kese kalırsa doğumda alırız dedi kesenin oluşan bebeğe zararı var mı dedim cevap vermedi iyice korkmaya başladım hiç böyle bir şey duymamıştım