MihriiFb abooo inşallah benim gittiğim hastahane o kadar fiyat çıkarmaz . Hoş çıkarmaz diye düşünüyorum çok da büyük bir şehirde değilim ve topu topu iki özel hastahane var eşimin işyerimden dolayı da indirimimiz var . Gerçi bebeğim iyi olsun da paranın önemi yok ama insan ister istemez hesap kitap yapmaz zorunda kalıyor işte şöyle bir zamanda 🙄😊