meremre Kızlar 20 aralıkta 13 haftalık bebeğimi kendim düşürdüm daha sonra kürtaja girdim 19 Mart da 3 4 günlük bi kanamam oldu korunmuyorux ama hamile kalamadım sizce bi sıkıntı olurmu