Busra6694 Kızlar bugün idrar verdim aile hekimliginde 20 haftalık hamileyim idrar mikroskobisi 8-10 lökosit yazıyor ne demek oluyor yardımcı olur musunuz sonuçları yarın göstereceğim doktora iki ay önce vermiştim o zaman 1-2 lökosit yazıyordu