Bı sorum daha olacak 😬 şimdi ben 20 haftalık hamileyim. 5 aylık olmuş oluyor çünkü bir ayda 4 hafta var diye sayarsak, 20 haftalık yani beş aylığım. Ama 20 hafta deyince herkes yariladin diyo, ve 40 haftada doğum yapıyoruz yani bu da bı 5 ay ediyor. Kafam iyice karıştı kızlar 🤔😬