Nidazzyaaa 20 mayısa aldık tam da babamızın doğum gününe denk geldi yakın tarihte olanlar varmı aramızda🧡
OzgeSelcuk Nidazzyaaa bende mayısta doğum yapcam. Doktorum bana 37. Haftadayken bebeği alacagım dedi. Ama net tarih vermedi. Size nasıl o tarihi verdi bide neye göre verdi ??
yeni_anne2 Nidazzyaaa ameliyat çizelgesi vardı benim doktorumun 38 haftaya denk gelicek sekılde gün vermişti ama benim ki 1 hafta once suyumun gelmesiyle acil sezeryana alınmıştım 😂