Yumurta 17mm olmuş doktorum iğne önerdi aldım çatlatma iğnesi oldum eve geldim ovulasyon testi yaptım ikisi de koyu aynı çıktı, iğneden 5 6 saat sonra kasıklarımda batmalar bacaklarımda sızlamalardan uyuyamadım herhalde yumurta çatlıyor dedim, bugün de ovulasyon testi yaptım dünkü gibi ikisi de koyu çıktı çatlamadı mı bu o kadar ağrı çektim nasıl çatlamaz ya çatlar mı acaba bugün yarın havuç da yiyorum iğnenin ortalama 1 gün içinde çatlatması gerekmiyor mu ?