Kızlar merhaba. 17 haftalık hamileyim son günlerde inanılmaz bir bel ağrısı çekiyorum ama son üç gündür bu sol tarafımda bıçak saplanırcasına bir ağrı ve acı var hareket ettikçe batıyor sanki. Bunun sebebi ne olabilir doktor bel ağrıları normal demişti ama bu sol tarafımdaki beni felç ediyor sanki. Başına gelen var mı?