Kubilogy_1 Busbusxle benim de 36 37 de alincak da 38 tam bayramın 2. Gün valla bayramda dogmasa diye endiseliyim
Busbusxle Kubilogy_1 hayırlısı olsun sağlıkla vaktinde gelsin inşallah belli olmuyor valla ne zaman gelecekleri 😄