Mayasey Nurcanduru yok onu demek istememiş. Alpaslan mı olsun Alparslan mı demiş.. Bence sarp olsun 🤣
Nurcanduru Ben doğurdum bebeğimi uykusuz artık gecelerim 😂😂😂 ama hala buralarda geziyorum hapykids sıkıcı 😂😂
Hs20 Bizde alpaslan ve alperen arasında kaldık benim dediğim olcak inşallah alperen ama alpaslan da çok asıl bi isim hem ağrı hem asil
Hulyalp Izelll_9 dogrusu alparslan canim. Oglusumun adi 7 yasinda. Nasipse kardeslerinin erkegine ertugrul dusunduk kizimiza bulamadik isim