Asafeymeninannesi Ceyd97 ben çok çektim. 1 ay boyunca 4 tane diş ağrısıyla ağlayarak uyuduğum günler oldu 😏🙄 tam geçti derken ara ara yokluodu zor cidden Allah yardımcınız olsun
Ssa Diş agrisinin gebelikle alakasi yok normalde halk arasinda bebek dis etinden besleniyor falan deniliyor ama bu yanlis bir bilgi cok agriniz varsa dis doktoru uygun bir tedavi yontemi bulur bence dis ağrısı cok zor gecmis olsun
Ceyd97 Ssa teşekkür ederim amasaglık ocağına gittim kan değerlerim düşük olduğu için dedi agrı olur onu kullanıcam mecbur başka doğal yöntem Yok sanırsam
Sedamehmet Istifra ettikten sonra ağzı bol suyla çalkalamak gerekmiş gebelikte asit daha fazla olduğu için dişleri çürütüyor. Bende çok çektim diş ağrısını 8 haftalıkken başladı benim ki en sonunda çektirdim 4 ayım dolunca şimdi de 2 tane dolgumu yaptırdım umarım şifa bulursun bir an önce çok zor çünkü
Ceyd97 Sedamehmet teşekkür ederim ilaçla da geçmezse mecbur çektircem bende 4.aydan sonra bitane çürüğüm var normalde agrı olurdu da hamilelikte sanki çoğaldı gibi hissediyorum bütün dişlerime vuruyo😭