Kalbimde Kızlar iş yerinde WC giderken rahmime sanki toplu iğne sokulmuş gibi iki kere ağrı girdi saniyelik sonra gitti korkuyorum 7+6 sizce normal mi
hakkah24 Kalbimde ilk haftalarda oluyor genelde benim de oluyordu ama idrar tahlili vermenizde de fayda var
Nazli_3009 Kalbimde evet ondan sanırım bazen olmuyor ama bazen de çok arada bir şey batıyor sızlıyor gibi saniyelik
Nazli_3009 Kalbimde 9 hafta canım ilk başlarda çok daha fazla oluyordu ama şimdi arada ama geçmiş değil genişledikçe olacak sanırım
Kalbimde Nazli_3009 peki bir soru sorsam göbek deliğinizin altı kısmına doğru yani karın altı ama tam ortası böyle sabit bir yere ağrı oluyor mu sürekli değil ama geçiyor
Nazli_3009 Kalbimde oluyor oluyor Süpriz yumurta gibi her gün farklı bir belirtiye farklı bir ağrıya denk geliyoruz ama çok normal sonuçta gelişmekte olan bir kese var rahmin içinde yer edinmeye çalışıyor genişliyor aşırı şiddetli olmadıkça sorun olmaz inşallah