Kız bebek erken gelir dediler ikinci doğum erken gelir dediler hepte sancım oluyordu ama nst de hiç sancı çıkmadı bugün yine gittim yine sancı yok yine açılma yok doktor pazartesiye kadar doğmazsa gel jel verip doğumu başlatacaz dedi ama pazartesiye kadar olur diye düşünüyorum dedi ama bana hiç gelecekmiş gibi geliyor adaçayı iç hurma ye ördek yürüyüşü yap dedi şimdi adaçayı içiyorum umarım etkisi olur gerçekten artk doğsun istiyorum annemde memleketten geleli 10 gün oldu her gün ha oldu ha olacak havasındayiz ama bana mısın demiyor . Siz ne durumdasınız ne yapabilirim önerilerinize açığım