Merhaba hem daha erken hemde yalancı pozitif veriyor bende freely yaptım 2 gün önce silik çizgi gösterdi reglim 2 gün gecikti bugünde Awox yaptım negatif gidip kan verdim 4 çıktı beta ama bütün belirtileri yaşıyorum regli de olmadım çokta güzel değerlendirdim çatlamayı falan nasip