Herkese merhaba bebeğim 7 günlük ilk doğduğunda biberon ile mama verdik mamayı bıraktık simdi anne sütünü biberon ile içiyor,memeyi de çekiyor ama kısa süre sonra bırakıyor benim durumumu yaşayan oldu mu neler yaptınız nasıl biberonu bıraktırabilirim tavsiyelerinize ihtiyacım var.