burcuo 356363 Ben de 2021 sonrası 3 doz olmuştum. Yeni aşıda boğmaca aşısı da bulunuyormuş. Yapılması daha iyi olur dediler yaptırdım. Size kalmış sanırım. Bugün kendi takibimi yapan doktora da söyledim, iyi olmuş dedi.
Merve6521 356363 koruyuculuğu 3 yıldan somra bitiyormuş bende 2021 de 2 doz olmuştum ama yine önerdiler sadece tek doz yaptım
byz12nur 356363 2021 yılında 2 doz olmuştum şimdi 22 haftalık hamileyim perinatoloğun bilgisiyle aşı reddi verdim olmayacağım
356363 burcuo ben 2017 de 3 doz 2022 de 1 doz oldum doktirum şuan 5 yıl gecmediyse üstünden gerek yok dedi
burcuo 356363 Görüş farklılığı demek ki. Hem sağlık ocağı doktoru hem de takibimi yapan doktor yeni versiyonu önerdi bana da. Boğmaca da varmış ya. O sebeple oldum ben de.
356363 burcuo dediğiniz gibi o kadar çok farklı görüş var ki kendim de saglikciyim ona rağmen kafa karışıklığı yaşadım sanırım yaptirmayacagim ben