Ayseherr var tabii ki şehir hastanelerinde de olur
Rusapolat özele gittim acile betam yükselişte bende anlamadım
Babiesmamy gittim canım beta yükselmiş değerim 578 den bu duruma gelmiş 1680,94
Ayseherr normal değil miii
Babiesmamy evet normal ama kanama neden oluyor anlamadım
Ayseherr yerleşmedir kuzum. Benimde öyle olmuştu ilk haftalarda. Sonra duruyor kanama
Rusapolat evet iğnemi progestron uygulayınca durdu
Ayseherr hayırlısıyla kucağına al 🫶🏻
Rusapolat aminnn canım çok teşekkür ederim 🫶🌸