Songulsahinn aynen normal insanlar gibi her ay regl ve yumurtlama görsek keşke ihtimal ona göre her ay artar ve biliriz ki bu ay olmadıysa bir dahaki ay olma ihtimali var. Düzenli olup yine hamilelik oluşmayanlar var ama en azından düzenli deneyebiliyorlar Bizim için her şey her ay baştan başlıyor süreçte uzuyor böyle olunca. Regl oldu mu olacak mı yumurta büyüdü mü büyüdüyse sağlıklı mı ve çatlayacak mı :/