Ossa Kızlar merhaba adetime 3-4 gün kaldı Freely erken gebelik testi yaptım ama çıkmadı acaba kullanan var mı hassasiyeti düşük olabilir mi sizce Awox’un hassasiyeti mi daha erken gösterir Freely mi?
Cicekbahcesi12 Ossa adetime 4 gun kala kanda bile cikmadi canim benimki acele etme bence bekle biraz daha
Demem Ossa 4 gündür günlük var mı acaba diye prodoctor ile test yapıyorum bırakın hayalet çizgiyi 2.Çizgi gölgesinin gölgesi bile yok öyle bir yokluk 🤭🤭 bence onu da deneyebilirsiniz
Ossa Yumurtlamadan 8-9 gün geçti bu ay sırtıma ve belime bıçak saplanması gibi ağrılar giriyor,ara ara midem bulanıyor. Karnımda bir doluluk hissi var kan testi vermeye gitmek istemiyorum gebelik testinde görmeden
Sevgilimmmmmmm Ossa gecikmemin ilk günü yaptım pozitif. İkinci gün iki erken gebelik testi ile öğrendim yine aynı marka. Kan verdim aynı gün 76 değerim
Ossa Cicekbahcesi12 Benim de 3-4 günüm var canım ama işte insan heyecan yapıyor bekliyorum bakalım hayırlısı Rabbim büyük