Merhaba her ay düzenli 30-31 günde regl oluyorum bu ay 9 gün geçti halen olmadım. Regl olmam gereken günde 1,2 damla kahverengi kan geldi daha sonrasında hiç gelmedi, awox marka test yaptım 7. günde negatifdi. İdrara bu kadar sürede yansımaması mümkün mü bir de gögüslerim taş gibi ağrıyor da korkumdan da kan testi de vermedim :(