Meral_63 Reglim 4 nisan da başladı dünse tamamen biti ama dünden beri mide bulantısı kasık ağrısı göğüs ağrısı oluyor bende normal mi sizce sizde de öylemi peki cvp verin aydınlatın beni 🙏🏼☺️
Musilk-1 Meral_63 bende adete yakın mide bulantısı olur adet oluncada geçer siz yinede bir test yapın hamileyken üzerine görme olabilir ilk gebeligimde yaşadım ben
Mrvsmt2502 Meral_63 belirtiler psikolojik olabilir yerleşme kanaması olark düşünüyorsanız en garantiis test vermek ama bayağı 5 6 gün regl olmuşsunuz yerleşme kanaması kısa sürer
Meral_63 Musilk-1 ama 3 Nisan da kahverengi lekelenme oldu 4 nisan adet oldum baya oldum yani kanama çok oldu sonra giitkice azaldı ayın 8 ve 9 nisan tm biti zaten anlamadım bisye