keyfimin-kahyasi-misin Kizlar E devlet üzerinden yapılacak denmişti ama eski yardım çıkıyor konu hakkında bilgisi olan başvuru yapabilen var mı ?
ShutUp keyfimin-kahyasi-misin orda açıklamada 2024 ve öncesi eski yardımı alacak yazıyor 2025 itibariyle doğanlarda yeni yardımı alacak sen o kısmı görmemiş olabilirsin belki ama güncellendi. bende yapamadım sistem yoğunluktan atıyor şimdi bir daha denicem
keyfimin-kahyasi-misin Zhra42 hala ağrım var Ama düne göre falan daha iyi sayılırım çok teşekkür ederim 🥹🥹♥️
keyfimin-kahyasi-misin ShutUp Ewet gormedim galiba tekrar bakayım 300 400 yaziyodu sadece onu gördüm😂
Zhra42 keyfimin-kahyasi-misin Allah iyilik versin inşallah.Banada çarşamba için yatış verdi o güne kadar kendisinin gelmesi lazım
Goktug16 minikbebegim06 teşekkürler benim ilk çocuk 2021 doğumlu buda 2025 olacak tek seferlik 5 bin mi alcam ayda 1500 tl mi acaba
minikbebegim06 Goktug16 o konu valla çok karışık bi diyorlar 5 bjn bi diyolar 1500 144 ü arayıp detaylı bilgi alabilirsin