Sahirenur H_M_ adet tarihime göre 8 haftalık olması gerekirken 2 haftadır 6 haftalık ve kalp atışı da yok 😔
Pamuk95 H_M_ evet birazda bekleyin bakalım Allahtan ümit kesilmez, bakın o zaman cok üzülmüştüm, Allahim 8 ay sonra tekrar nasip etti tabi şimdi de zorlu zamanlardan geçiyorum ama Allahim büyüktür, Allahim yardımcınız olsun ❤️🤲
H_M_ Pamuk95 teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah bakalım hayırlısı olsun inşallah ayın 21 ne randevu aldım 10 gün sonraya
Pamuk95 Moonflower hayır benden parça gelmemişti ama kanamam, ağrılarım olmuştu, 1 hafta sonra da kontrolle gitmiştim hersey yolundaydı, cok geçmiş olsun, bir doktora danışın isterseniz🤲
H_M_ Sahirenur hayırlısı olsun inşallah canım belki geç döllenmedir ben kaç haftadır gidiyorum her hafta haftasını değiştiriyorlar psikolojim bozuldu her gittiğimde ağlıyorum bir diyorlar 7 hafta sonra alttan bakıyorlar 6 hafta diyolar ona göre bugün 8+6 günlük olmam lazım bu sefer 7+2 diyorlar anlamadım gitti
Pamuk95 H_M_ Allah razı olsun amin inşallah, sizin acınızı paylaşıyorum çok üzgünüm, Allahim yardımcınız olsun 🤲❤️