Hshshzgsghzhshs Kızlar bu marka bebek mamasını kullanan oldu ku bebeklerinizin kilo alımına yardımcı oldu mu vs vs yazar mısınız konuşalım 🩷
OzgeArn Hshshzgsghzhshs merhaba benim bebeğim memeyi kavrayamadı için sma mama verdim bildiğiniz gaz bombası bir mama. sonra doktor taviyesi üzerime golden goat mamasını kullanmaya başladım hem bebeğimin kilo alımı güzelleşti hemde anne sütüne en yakın mama olduğu söyleniliyor
BenimBalBidigim Hshshzgsghzhshs Ben sma kullandım canım çocuğum aşırı kaka yapmaya başladı hiç yaramadı geri bebelac besleyici bir maması var emanet onu kullanıyorum ama 3 gün sonra doktora danışcam hangisi uygun olur diye bunada bir bakayım bakim trendyoldan teşekkür ederim 🌸
Hshshzgsghzhshs BenimBalBidigim ben şuan anne sütü veriyorum mama vermiyorum ek gıda döneminde veririm belki diye şuan arayışa girdim bakalım bu markayı araştıracm iyice
cikolataligofret @Hshshzgsghzhshs benim bebeğim çok iştahsızdı hala öyle. O yüzden kilo alımı normaldi yani mamaya baglayamadim pek ben. Ne yese zaten o kadar aldırdı herhalde