Kızlar idrar yolu enfeksiyonum var antibiyotik kullandım geçti 1 ay geçmeden yine enfeksiyon başladı bende artık kronik gibi birsey fakat bugün hapşırdıktan sonra kasıklarıma bir ağrı girdi kitlendim resmen bir saat boyunca kendime gelemedim. Şuanda yine ağrım var ama hafifledi idrar yolu enfeksiyonu bu derece ağrı yapar mı bu arada 13 haftalık hamileyim