1993kubra 22 haftalik hamileyim bebeğim bazı günler çok hareketli bazı günler ise günde 1 defa hareket hissediyorum korkuyorum bir sıkıntı oluyor herhalde diye böyle durum yaşayan varmı
Kvsr46kvsr 1993kubra 21. Haftadayım bende , bu hafta daha keskin, sert ve net hissediyorum . Çocuklar bile elini bırakınca hissedebiliyor ama bu saat oldu tık yok daha. Olabiliyor yani sıkıntı yapmayın
eceeelmn 1993kubra ahhh ahhh o haftalar tam da bunu düşünme haftaları ben de neredeyse 30a kadar hep yaşadım bunları.doktorum kimi gün daha hareketli kimi gün daha sakin olması normal demişti.bir de o haftalarda her hareketini hissedemiyorsunuz o ediyordur belki.ilerleyen haftalarda azıcık kımıldamaya hemen hissediliyor
Tontis2025 1993kubra korkmayın o haftalarda bebekler her gün hareket etmiyor bile 25-26dan sonra her gün hareketini hissediyorsunuz
Umuteymen65 Ben de 18haftalik oldum bir kaç defa hissettim sadece üçüncü gebelik ilk gebeliklerde geç hissediliyor ilk gebelik gibi benim bu
Sudeeesahin Bende korkuyorum birsey mi oldu diye eşim diyor uyuyor çocuğu uyandırma ama ben hissetmeden rahat edemiyorum (24+3)bir gün çok hareketli bir gün hiç oynamıyor resmen