duyguu11 bende öyleyim, olmıcak şeyleri kafamda kuruyorum. Strese giriyorum, ağlıyorum bi çözüm bulamıyorum. Saçma sapan bi durumdayım. Kırılgan alıngan şüpheci tuhaf bi insan oluverdim. İlk iki gebeliğimde yoktu böyle bişey. Bunda dengesizleştim resmen 😒 yapıcak bişey yok sanırım, doğumdan sonrada lohusa oluruz , bi sürede onun stresi devam eder. Ay ne bileyim insanlar iyi katlanıyor bana, özellikle eşim 😬