Pink29 iyiyim şu an çok şükür bulantıları saymazsam .9 haftaligim şu anda.. sonuçta enfeksiyon vucud ve bebek için daha kötü o yüzden antibiyotik ve ilaç kullanmaktan korkmayın özellikle enfeksiyon için kesinlikle kullanılması gerekiyor . Eczane teknisyeniyim aynı zamanda