Merhaba
38+6 dayız şuan
Hareketlerinde azalma olması uygulamada veya internette normal yazıyor,ilk gebeliğim tecrübesi olanlar bilgi paylaşabilir mi acaba,
Hareketleri ne durumda olur
Elbette yeri daraldığı için tekme vs beklemiyorum ama ne sıklıkta olması gerekli acaba?🫶🏻