Kızlar hamilelik düşünüyorum ama hissediyorum bütün vitaminlerim düşük gibi gidip bir kan verip vitaminlere baktırıp takviye kullanmak istiyorum ama kadın doğuma mı yoksa hangi doktora gitmem gerekiyor bilginiz var mı bir de Ocak ayından beri hamilelik düşünüyorum bir ay folik asti kullandım bir daha almam gerekiyor mu