Aylaa123 Sibelipekf koltuk için mi soruyorsunuz ne için ? Genelde bence marjinal griye açık değil koyu renkler daha çok yakısıyor
Birannelikmeselesi Sibelipekf koltuklarda koyu gri ve sarı kullanıyorum. Mobilyalarda beyaz ve ahşap her ikisi de yakışıyor.
yagmurcoskun Sibelipekf İskandinav tarzı çita yapacaksanız duvarla aynı renk olduğunda daha hoş görünüyor bence. Eğer panel tarzı yapacaksanız beyaz daha hoş. Köpük tercih etmeyin çünkü çökme yapabiliyor darbe alınca en iyisi ahşap
Sibelipekf Balbebek012 İskandinav citada bej güzel durur mu sence aslidna bej olan modellerde hoşuma gitti ama yeşil tonalri nasıl olur anece
Sibelipekf Balbebek012 yeşilin hangi tonu mesela yeşil de aslında dikkatimi çekti fakat böyle cırtlak olmayacak ama sakın ama iç te açıcı olacak
Balbebek012 Sibelipekf haki tonları güzel aslında yeşilin çok güzel tonları var bence Katalog’dan bak
Sibelipekf yagmurcoskun ben de öyle düşündüm çıta yapaacgzi fakat beyaz olunca bana hem klasik geliyor hem de çabuk kirlenir gibi harfli iç açıcı bir renk bulabilsem daha iyi aslinda