Bebegim3444 merveasd yok hayır çok kesik yoktu tek doğum yapan arkadasimkiyle aynı 😃 zaten yapıştırma yapıyorlar rahat oluyor.
Birikii Tek gebelikle aynı benim zaten sezeryan dikişim vardı ikizlerim de de aynı yeri kestiler estetik anlamında hiç bir sorun yok görünmüyor bile