gulruba sutlukahve_ öyle yapcam bakalım istiyorum ya bir oğlum var bir de kızım olsun sonra daha istemiyorum 😂
Slmcnmyeniben gulruba şimdi takvime baktım da benimde 37 gün geçmiş sizde mi Şubat’ta regl olmuşsunuz
Slmcnmyeniben gulruba nasıl oluyor canım o zaman bende Şubat 1 de oldum 37 gün geçmiş gösteriyor takvim
Siyahbeyaz_ gulruba Zaten gecikmenin var kan verseniz daha iyi sonuç alırsınız. bende yaptım erken gebelikte silik var ama normalde kaset teste gözüken birşey yok. Gecikmeyi bekliyorum
gulruba Slmcnmyeniben Şubat ayı 28 gün Mart’ta 31 gün 10 günde Nisan ayından gitti senin tarihinde bı yanlışlık var
Slmcnmyeniben gulruba Şubat 1 canım Mart’ta ramazan ayiydi Ramazan’da da regl olmadım hiç ramazan bitti bayram geçti gene olmadım 🤭
Slmcnmyeniben gulruba ben takvime giriyorum orda yazana göre bakiyordum evet baya da geçmiş takvimim uygulamasini kullanıyordum aslında hep doğru gösterir ama neden böyle oldu aceba