Kızlar detaylıdan çıktım kalpte bir yerini göstermedi sıpalettam 1.20de bir daha gideceğiz.. Dua edin bize olur mu? Bir de sol böbreği normalden biraz aşağı yerleşmiş gözüküyor dedi doğumdan sonra baktırırsınız dedi siz böyle bir şeyle karşılaştınız mı?