Onu_beklerken Arkadaşlar 16+4 haftalık gebeyim mide bulantım hala devam ediyor. Aslında prilam kullanıyordum bu zamana kadar ama dün prof olan bi hoca artık bebek büyüdü ilacı içme dedi. Bugün yine midem ağzımda. Ne zaman düzelirim 🥹
Annekuzusu06666 Onu_beklerken yarın bizde tam 14 banada gün içinde gelip gidiyor ya ama bana bi multi vitamin verdi o biraz daha iyi geldi vinalac ismi
Ceku256 Onu_beklerken ben de 16+1 mide bulantılarım devam ediyor. Hiç ilaç kullanmadım şimdiye kadar haftada 3-4 kere falan istifra ediyorum ne zaman bitecek bu durum hiç bilmiyorum. İstifra etmediğimdede her an edecek gibi çok kötü oluyorum. Artık kasıklarım ağrıyor öğürmekten.
Selim_Alparslan Onu_beklerken 16+4 den selam olsun bizden de tatlis anne 🥰 Beninde 7. Haftadan beri var hiç ilaç içmedim kuzum 13. Haftada bulantı bitti ama şimdide koku hassasiyeti fazlalasti sevmediğim bir koku olunca kusasım geliyor 🤭 cinsiyet belli oldu mu senin benim 2. Oglusum geliyor 🥰
Onu_beklerken MrvCgn ben de anlamadım. Bu zamana kadar hep yazdılar şimdi kesin dille hayır idare et dedi.
Onu_beklerken Ceku256 12-14 aralığında biter diyolardı bitmedi. 20. Haftayı bekliyorum. İnşallah biter
Ceku256 Onu_beklerken evet ben de 3. Aya girdiğin an şıp diye kesiliyor dediler diye o zamana kendimi şartlamıştım bir şekilde çekilir geliyordu. Allah yardımcımız olsun burda doğurana kadar bulantı yaşayanları okuyunca korkuyorum. Bugün randevum var doktora bir soracağım
Ceku256 Onu_beklerken canım yazmayı unutmuşum kusura bakma idrar yolu enfeksiyonu çıktı o da bulantı yapabiliyormuş bide doktor dedi ki bulantı işi kişiden kişiye göre değişir. En başından beri ilaç kullanmamı istemedi zaten şimdide böyle devam dedi.
Onu_beklerken Selim_Alparslan belli oldu evet forumda tahmin eden herkes bildi kızım geliyor benimde ☺️ Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Onu_beklerken Selim_Alparslan ben de iki kez cinsiyet için gittim dr da yanılabiliyor diye kesin diyince kabullendim 😄
Onu_beklerken Ceku256 pazartesi bi gidip göstereyim idrarda yanma falan yok ama baskı ve doluluk çok fazla. Belki de o da erkiliyodur. Teşekkür ederim vitamini de sipariş ettim eczaneden yarın alıcam.
Ceku256 vaveylamom gruptakiler 6.Haftada hep erkek dedi. Doktor 12. Haftada erkeğe benzettim dedi. Bugün 16. Haftada bariz bir şekilde bacak arası boştu kesin kız dediler