herkes ikinci trimester öyle rahat böyle rahat diyip duruyordu bence panik atak dönemi 19 +0 da hareketlerini hissetmeye başladım. Dün , akşamüstü beşten beri. kıpırtı yok çikolata yedim sakin kalıp.
bebek ile konuşun diyorlar. bu durumda nasıl sakin kalacağım sizce neden hareket etmiyor üç gün boyunca kıpır kıpırdı