Kızlar sezeryan doğum olacak benim. İlk bebeğim küvezde girdiği için giyememişti verdiğim takımı o yüzden pek bir fikrim yok sizlere danışmak istedim.
Ben isimli yaptırdığım takımı vermeyi düşünüyordum ama kirlenir diyorlar. Sizce normal bi takım mı vereyim yoksa isimli takımını mı?