servansmom ben adet günümde 400e yakın bir şeyle öğrendim, herkesin bu değeri farklı oluyor yüksek olunca iyi olacak diye bir şey de yok benimki boş gebelikti mesela. İdrar testleri 10 üzeri betayı ölçüyor diyorlar, ilişkiden 10 gün sonra da bebek varsa çıkar zaten kanda, az sonra öğrenirisiniz inşallah pozitiftir:)