Kızlar merhaba 26+3 günlük hamileyim sürekli kuruntu yapıyorum hareket hissedemiyorum diye kontrollerimde bir sorun da yok gayet gelişimi iyi plesantası yerinde ama okuduğum herşeyden etkileniyorum gebelik zehirlenmesine takıldım kendi kendime sürekli kontrole gidiyorum psikolojim bozulacak bu gidişle sizde durumlar nasıl hareketlerini az hissettiğiniz zamanlar oluyor mu