Merhaba .Ya bu sağlık ocaklarına yeni aşı gelmiş, tetenoz boğmaca aşısı varmış içerisinde. 32 haftaya kadar da vakit varmış. Acaba sizin bilginiz var mı ? Bu aşı İLE ilgili bilginiz var mı ? Sağlık ocağını aradım sordum aşı içeriği ile ilgili broşür var falan dediler . Sizin fikirlerinizi de öğrenmek istedim açıkcası. Yurt dışında gebelikte tetenoz boğmaca difteri aşısı oluyormusunuz ? Zorunlu mu ? Yan etkileri var mı ? Görüşlerinizi bekliyorum .