Evet bu ayda olmadı arkadaşlar bir tane evladım var ikinciyi düşünüyoruz nasip olmadı henüz zaten hemen istemeye başladık hiç korunmadik doğumdan sonra ama olmadı. Bekledik olur diye doktora gidiyorum kilo vereceksin diyor kilo ver öyle tedaviye başlayalım diyor ama belki kilolu hamile kalmak istiyorum belki bi tedavi uygulansa tekrar evlat nasip olacak tabiki hepsi rabbimin elinde ama kilo vermek kolay değil veremiyorum pcos olduğu için de aşırı zorlanıyorum. Bu ay lanet pozitif testler yüzünden çok umitlenmistik kan verince koca bir negatif çarptı yine yüzümüze ama hala regl olmadım of bilmiyorum size içimi dökmek istedim😔