Girlmama maalesef binamın asansörü küçücük, kızlarla inerken bile kenara zor sığıyorum, kanguruyla bebekle girmem imkansız. Oğlumla pusetle yan asansörle iner diyorum ama işte böyle yaparsın falan demek gerçekten kolay, ikiziniz var mı bilmiyorum ama, onları tutmak inanın tek başınıza kolay olmuyor. Birisi bir yere diğeri diğer yere gidiyor falan. Mecbur bebek arabası kullanmak zorundasınız bu yaşlarda. O bebek arabasını kurmak, kızları yerleştirmek, gireceğin yerde asansör olması ve ona sığmak. Mesela şuan benim oğlum yüzmeye gidiyor. Kursu ctesi pazar. Ama ben ctesi götüremiyorum çünkü -3üncü kata asnsör yok. Pazar günü eşim veya ben dönüşümlü götürüyrız. Yazın zaten aktif yaz okuluna spora gönderiyorum ama hayallerim çok daha başkaydı yani 25.haftalarda vücuden fiziken kolay olacak şeyler değil. Valla yazarken üzüldüm yine ya😔😔