Merveberre Arkadaşlar 13 haftalık hamileyim kendimi çok yorgun halsiz hissediyorum hep yatmak geliyor içimden ve uyumak bu normalmi benim gibi olan varmı
mcansum Merveberre o haftalarfa cok cok normal 16dan sonra toparsın sonra 23den sonra 26da falan yıne yerlerde 😂
Migrenligebe Merveberre kan tahlili yaptirin, kansizlik olabilir. Ama genel olarak o haftalarda herkes oyle oluyor, bol bol yatip dinlenin ☺️
Merveberre Çalışıyorum arkadaşlar yatmak mümkün değil gebelikten öncede demir eksikliği tedavisi görüyodum demir anemisi var bende ondan da kaynaklınırmı bilmiyorum. Hiç takatım yok demir ilacına başlayalı 4 gün oldu inşallah işe yarar